Sellel veebilehel kasutame küpsiseid, et tagada sujuv toimimine ja parandada Teie kasutuskogemust. Lisateavet küpsiste kasutamise ja nende keelamise kohta leiate meie privaatsuseeskirjast. 

Mantsinen 120R

2020-01-16
Hea algus aastale 2020! Uus Mantsinen 120R Kunda sadamas.

Kunda sadama ajalugu ulatub aastasse 1805, mil Vene keiser Aleksander I andis ukaasiga loa rajada Kunda sadam. Jõesuudme kõrvale ehitati sadamasild ja Port-Kunda sadam alustas tööd. Oktoobris 2018 omandas Baltic Maritime Logistics Group kontserni kuuluv Kunda Sadam AS Kunda sadama kui eraldiseisva majandusüksuse. Kunda sadama omanikuks sai esmakordselt selle tegevusajaloo jooksul eestlaste kontrollitav ettevõte.

Alates veebruarist 2019 teostab Kunda Sadam AS ise kaupade laadimisoperatsioone sadamas ja puiduterminalides ning tegutseb kinniste ladude pidajana.
Kunda sadam on aktiivne regionaalne kaubasadam Soome lahes, Toolse neeme ja Ulluneeme vahel paikneva Kunda lahe lõunarannikul.

Kaubasaatjad ja laevaomanikud hindavad sadamat tänu kliendisõbralikule suhtumisele, kiirele laadimisele ja heale teenindusele. Tähtsaimad ekspordiartiklid on paberipuu, hakkepuit, saepurugraanul, turvas, agrokaubad ning impordiartiklid killustik ja saepalk. Sadam käitleb ka Kunda ja lähikonna tehaste poolt imporditavaid tooraineid ja eksporditavaid toodanguid.

Mantsinen 120R on suurim kasutuselolev hüdrauliline kraana Eestis. Masin on unikaalne oma kiiruse, tootlikkuse ja säästlikuse poolest. Hetkel on selliseid kraanasid Eestis vaid 3. Tegemist on Kunda sadama esimese Mantsineni kraanaga. 

Teostatud projektid

Øveraasen
Øveraasen rajapuhastusmasinad Tallinna Lennujaamas.
Rohkem
Johnston CN201
Johnston Sweeper CN 201 tänavapuhastusmasin sai täna Muuga sadamas kätte toimetatud.
Rohkem
Metsatehnika 574E
Esimene metsaväljaveotraktor on kliendile kätte toimetatud! Koolituspäev oli väga edukas. 
Rohkem
Terex Fuchs
Kunda sadamas alustas tööd uus Terex Fuchs.
Rohkem